20/04/2022

Педагогічна підтримка учня.

В умовах війни здобувачі освіти потребують особливої підтримки.

Діти мають пластичну психіку та при цьому в часи війни вони, як і всі схильні до стресу. Головна підтримка дитини - дорослі, яких вона знає, та з якими постійно спілкується. 

  • Перш за все педагог - це приклад для дитини. Діти дуже гарно вміють зчитувати ваш емоційний стан. Тому важливо, щоб вчителі демонстрували власний спокій та стійкість. Онлайн заняття з педагогом, який демонструє спокій - це чудовий острівок безпеки для дитини.

  • У випадку запитань від дітей про війну, говоріть спокійно та чітко, відповідно до їх віку, послуговуйтесь фактами не вдаючись у деталі. Уникайте висловів: "Все добре", "Нічого страшного не відбувається" та подібних, що заперечують ситуацію війни. Діти все чують та бачать, а будь-які заперечення знецінять їх довіру до вас.

  • Під час уроку буде доцільно приділити увагу емоційному стану дітей: запитати про самопочуття дітей, виконати дихальну чи тілесну вправу на заспокоєння, на зняття емоційного напруження.

 

  • Особлива увага приділяється дітям, які вимушено переселилися з зони бойових дій. Познайомте її з дітьми класу, запропонуйте гуртом привітатися. Підтримайте бажання дитини, якщо бажає висловитися надайте таку можливість, якщо ж ні, то не примушуйте до спілкування. Не потрібно постійно акцентувати увагу на цих дітях чи занадто емоційно реагувати на них. Негативних переживань їм вистачає, тому акцентуємося на загальному емоційному стані всього класу.

 

  • Всі разом формуємо та розвиваємо навички: розуміння, вираження та керування власними емоціями, критичного мислення та медіаграмотності


Немає коментарів:

Дописати коментар